servis Nokia

PCkonfig.sk » servis Nokia

servis Nokia

Mobilné telefóny:
1.) GSM1 s.r.o. ,Toryská 5 (OC Galéria shopping 2.posch.),
     040 11 Košice, mobil:0944 030 866 

 

Reklamácie MT Nokia - Reklamačný postup platný od 1.5.2012!!!!

A. ) Záručná oprava

Záručné opravy zasielajte do autorizovaného servisného strediska:

Mobil ASK Slovakia, s.r.o.

Vajnorská 142, 831 04 Bratislava

tel: 0915 881 033, 0911 909 040

Prepravu si treba vyžiadať na adrese:  servismt@mobilask.sk . Na druhý deň po objednaní Vám kuriér príde vyzdvihnúť zásielku.

K MT je nutné priložiť :

  1. Popis závady, nezabudnite v popise spomenúť čo presne do servisného strediska zasielate ( mobilný telefón, batéria, pamäťová karta......)
  2. potvrdený záručný list
B.) Odstúpenie od zmluvy  
1. Predpredajné reklamácie a reklamácie do 7 dní od predaja

 jedná sa o  chybu, ktorá bola zistená pri predaji MT ( MT musi spĺnať podmienky predpredajnej reklamácie - nepoškodené balenie, nenavolané minúty, nerozmotané príslušenstvo… )

  1. závada sa prejavila do 7 dni od predaja MT  - podmienkou je vrátené kompletné balenie, zodpovedajúce stavu reklamácie do 7 dní – nepoškodený MT, kompletné príslušenstvo vrátane krabice, doklad o predaji koncovému zákazníkovi.

 Predpredajné reklamácie a reklamácie do 7 dní od predaja, zasielajte podľa reklamačného postupu ku nám na centrálu na adresu Agora plus, a.s., Kopčianska 92, 85110 Bratislava. Zvoz si je možné objednať u nás na adrese : obchod@agora.sk

 

2. Reklamácie DAP – ZMENA OD 1.5.2012!

Zmeny sa týkajú všetkých typov reklamácií, t .j. – popredajné reklamácie ( viac ako 7 dní od nákupu) 3 x rovnaká závada, 4 x rôzna, súčastne sa vyskytujúce 3 závady, zariadenie je neopraviteľné alebo nebol dodaný náhradný diel v servise

Pri odstúpení od kúpnej zmluvy musí byť posledná závada posúdená servisným strediskom Arvato CZ. Do servisného strediska je nutné zaslať, všetky predošlé servisné protokoly + záručný doklad / doklad o nákupe koncového užívateľa.

Do servisného strediska Arvato CZ zašlite pokazené zariadenie , cez akéhokoľvek servisného partnera NOKIA na Slovensku (postupujte presne tak ako doteraz, zašlite zariadenie do servisného strediska NOKIA ( napr. MobilAsk) so žiadosťou o odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Vo všetkých horeuvedených prípadoch bude platiť nasledovné:

Arvato spraví legislatívne a technické posúdenie zákazky na odstúpenie od kúpnej zmluvy

  • Pokiaľ bude posudok kladný – zariadenie zostáva v servisnom stredisku a predajca obdrží doklad o uznaní nároku na odstúpenie od kúpnej zmluvy
  • Pokiaľ bude posudok záporný ( uvedená vada sa neprejavila / nevzniká nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy) – prístroj bude záručne opravený a zaslaný späť na predajňu s odôvodneným zamietnutím.

Do servisného strediska nie je potrebné zasielať kompletné balenie.

Zariadenie, ktoré sa nedá opraviť ( nedodaný ND) zostane v servisnom stredisku Arvato jako DAP reklamácia a predajca dostane potvrdenie o uznaní nároku na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

 Po zaslaní originálneho potvrdenia od servisného strediska Arvato Vám bude vystavený dobropis od našej spoločnosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PCkonfig.sk  
PC zostavy PC zostavy