DOPRAVA (PREVZATIE) TOVARU
1. OSOBNÝ ODBER
- tovar bude rezervovaný na vybranej predajni, po pripravení vás kontaktujeme
- spracovanie a pripravenie objednávky k odberu potvrdíme SMS alebo emailom
- na predajni je možná platba v hotovosti iba do 1000 EUR (pokladničný doklad)
- adresa a kontakty
2. KURIEROM
- doručenie do 24-48 hod. od naskladnenia (poistenie + opakované doručenie bez príplatku)
- adresa doručenia môže byť rozdielna ako fakturačná, tovar je možné doručiť aj do zamestnania resp. prevzatie je možné aj inou osobou ak nebudete zastihnuteľný v štandardnom čase doručovania (9:00-16:00)
- prepravné náklady kuriérom na dobierku po celej SR spolu 4,40 € s DPH
- spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS alebo emailom
PLATBA ZA TOVAR
1. PLATBA NA PREDAJNI
- úhrada hotovosťou alebo platobnou kartou na predajni pri prevzatí tovaru
2. PLATBA DOBIERKOU
- platba kuriérovi pri doručení tovaru
- tovar expedujeme na dobierku iba kuriérom
POSTUP OBJEDNANIA TOVARU
1. Vyberte si tovar
Vyhľadaním alebo zvolením tovaru v kategóriách si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť. Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podorobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru.
2. Vloženie tovaru do košíka
Kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ TOVAR alebo na ikonu košíka vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Ak chcete objednať viac kusov zmeňte prednastavený počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
3. Nákupný košík - tovar, vyber dopravy a úhrady (1.strana košíka)
Obsah nákupného košíka sa zobrazí automaticky po stlačení tlačidla OBJEDNAŤ TOVAR alebo kliknutím na odkaz zobraziť košík v pravom hornom menu. Do nákupného košíka je možné pridávať ľubovoľný počet položiek. Jednotlivé položky je možne z nákupného košíka odstrániť (kliknutím na [x] vymazať) alebo meniť počet (zadaním iného počtu v košíku a kliknutím na prepočítať počet po zmene).
- poznámka k tovaru - do kolónky poznámka je možné uviesť doplňujúce informácie k tovaru (nepovinné)
- doprava tovaru - kliknutím upresnite dopravu tovaru, pozri viac info o doprave
- formu úhrady tovaru - kliknutím upresnite spôsob platby za tovar, pozri viac info o platbe
- pokračujte kliknutím dole na tlačidlo vytvoriť objednávku
4. Nákupný košík - kontaktné údaje (2.strana košíka)
Uveďte kontaktné a fakturačné údaj, pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované údaje. V prípade fakturovania na firmu uveďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa prihlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákazníkov nie je povinná).
- v prípade osobného odberu stačí uviesť priezvisko a kontaktný telefón (mobil) pre potvrdenie SMS
- ak chcete dostať kópiu objednávky a písomne informácie o stave spracovania je nutné zadať aj emailovú adresu, pri úhrade prevodom je nutné zadať email pre dodatočné doručenie proforma faktúry
- pri expedícií tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov, dodatočná zmena fakturačných údajov po zaúčtovaní nie je možná
- adresa doručenia tovaru - kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od fakturačnej adresy po kliknutí na rozdielna adresa doručenia pribudnú kolónky na upresnenie adresy doručenia
- poznámka k doručeniu - v prípade potreby zadajte poznámku k doručeniu tovaru (nepovinné)
- pokračujte kliknutím dole na tlačidlo pozrieť pred odoslaním
5. Nákupný košík - potvrdenie (3.strana košíka)
Pred odoslaním skontrolujte zadané údaje, počet a typ vybraného tovaru. V prípade zmeny alebo doplnenia kliknite na opraviť objednávku a zadane údaje v nákupnom košíku bude možne zmeniť (pôvodne zadané údaje ostanú pred vyplnené)
- objednávku potvrdíte kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku s povinnosťou platby
- po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu dostanete obratom automaticky kópiu objednávky
- následne vás bude predajca informovať SMS a emailom o spracovaní objednávky a expedovaní resp. pripravení objednávky k odberu
INFORMÁCIE O STAVE SPRACOVANIA OBJEDNÁVKY
Úspešne odoslanú objednávku evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácie prosíme vždy uvádzať pridelené číslo objednávky. O spracovaní objednávky informujeme emailom, SMS správou alebo priamo na webstránke na základe vygenerovaného odkazu zaslaného emailom.
1. Automatické potvrdenie odoslania objednávky
- po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu dostanete obratom automaticky kópiu objednávky
2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom
- počas pracovnej doby dostanete potvrdenie o spracovaní objednávky SMS alebo emailom s informáciou o naskladnení tovaru, zároveň dostanete odkaz na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania spracovanie objednávky po jednotlivých položkách
3. Potvrdenie expedície alebo potvrdenie k odberu na predajni
- expedíciu tovaru potvrdíme emailom a SMS správou
- pri osobnom odbere taktiež informujeme o pripravení tovaru na predajni emailom a SMS
- pri doručení kuriérom zároveň dostanete kópiu odkazu na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania stavu expedovania objednávky:
- vyzdvihnutie zásielky z nášho skladu na prepravu kamiónom (pracovné dni od 15:00 - 17:00)
- doručenie zásielky kamiónom do miestneho najbližšieho depa
- naloženie zásielky lokálnym kuriérom z miestneho depa pre doručenie na miesto určenia
- pri neúspešnom doručení je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň
Spolu s tovarom zároveň dostanete originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručný list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru.