PCkonfig.sk » Servis Asus
Servis AsusServis Asus rieši záručný servis spôsobom Mail-in (pick-up and return) t.j. zákazník registruje svoju servisnú požiadavku telefonický alebo internetom. Servis zabezpečí vyzdvihnutie zariadenia priamo u zákazníka kurierskou službou a po oprave ho doručí späť k zákazníkovi. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na dopravu a opravu zariadenia hradí spoločnosť Asus. Servis Asus poskytuje priamu podporu pre koncových zákaznikov pre notebooky, LCD, počítače a iné zariadenia. Pripade riešenie chyby odporúčame konzultovať telefonicky alebo mailom na nižšie uvedených kontaktoch. Pre rýchlejšie vyriešenie je potrebné uviesť sériové číslo a pri záručnej oprave je potrebný aj nákupný doklad. Servis nezodpovedá za uložené dáta preto odporúčame systém pravidelne zálohovať. Podľa možnosti odporúčame notebooky alebo počítače pred odoslaním do servisu preinštalovať do pôvodného stavu.
V prípade ak je problém spôsobený softwaerovým problémom, vírusom alebo inou mimo záručnou chybou, servis môže účtovať adekvátnu čiastku za reinštaláciu systému alebo servisnú cenu za diagnostiku a opravu v zmysle záručných podmienok. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na dopravu a opravu zariadenia hradí spoločnosť Asus.
Postup nahlásenia opravy: Reklamáciu je potrebné nahlásiť on-line (vyplniť formulár) na dole uvedenom odkaze. Následne vám bude mailom pridelené RMA číslo a dostanete odkaz pre objednanie prepravy tovaru spoločnosťou DPD. Zadáte adresu odvozu a deň, kedy chcete zariadenie odovzdať. Na rovnakú adresu vám bude tovar po oprave doručený. O všetkom budete informovaní mailom. Posielaný tovar je potrebné dôkladne zabaliť najlepšie do pôvodného obalu, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Autorizovaný servis pre SR: SIL Eastern Europe a.s. Servis a podpora online:
|