Servis MSI rieši záručný servis na notebooky spôsobom Mail-in (pick-up and return) t.j. zákazník registruje svoju servisnú požiadavku telefonický alebo internetom. Servis zabezpečí vyzdvihnutie zariadenia priamo u zákazníka kurierskou službou a po oprave ho doručí späť k zákazníkovi. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na dopravu a opravu zariadenia hradí spoločnosť MSI.
Notebooky
od 16.11.2009 ma MSI novú procedúru pre poskytovanie záručných i pozáručných opráv pre notebooky.
1. Zákazník môže kontaktovať call centrum na telefónnom čísle: 0800 004 803, prípadne na
service.sk@msi-polska.pl
2. Call centrum vygeneruje číslo reklamácie a číslo pre UPS, tieto čísla si zákazník musí poznačiť. Zákazník poskytne adresu, na ktorej kuriér vyzdvihne reklamovaný tovar.
3. Kuriér z UPS príde pre zariadenie na adresu určenú zákazníkom. Táto služba nie je spoplatnená a zákazník za ňu neplatí.
4. Po realizácii opravy bude zariadenie opäť bezplatne zaslane späť na tú istú adresu priamo z MSI reklamačného centra.
Podrobnejšie informácie o reklamácii nájdete
Tu.
Online na stránkách:
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
Autorizovaný servis pre SR:
MSI
Building DC-1
Magazynowa 1 55-040
Kobierzyce, Bielany Wroclawskie
Poland