Servis Dell

PCkonfig.sk » Servis Dell

Servis Dell

Spolčnosť Dell rieši servisuje produkty priamo u zákaznika najbližší pracovný deň od nahlásenia chyby t.j. servis Next Bussines Day. Zákazník nahlási svoju servisnú požiadavku telefonický na čísle 02 57508303. Servisný technik Dellu bude riešiť opravu po dodhode priamo u zákaznika. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na opravu zariadenia hradí spoločnosť Dell.

Servis Dell poskytuje priamu podporu pre koncových zákaznikov pre notebooky, LCD, počítače a iné zariadenia.

Prípade riešenie chyby je potrebné konzultovať telefonicky na nižšie uvedených kontaktoch. Pre rýchlejšie vyriešenie je potrebné uviesť sériové číslo resp. servisný TAG uvedený na zariadení. Servis nezodpovedá za uložené dáta preto odporúčame systém pravidelne zálohovať. Podľa možnosti odporúčame notebooky alebo počítače pred servisovaním preinštalovať do pôvodného stavu.

 

V prípade ak je problém spôsobený softwaerovým problémom, vírusom alebo inou mimo záručnou chybou, servis môže účtovať adekvátnu čiastku za reinštaláciu systému alebo servisnú cenu za diagnostiku a opravu v zmysle záručných podmienok. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na dopravu a opravu zariadenia hradí spoločnosť Dell.

 

Postup nahlásenia opravy:

Zariednie Dell nie je potrebné posielať do servisu. Reklamáciu stačí nahlásiť telefonicky na dole uvedenom čísle. Po nahlásení chyby pripadne telefonickej konzultácií možnosti riešenia problému bude dohodnutá oprava priamo u zákaznika nasledujúci pracovný deň.

 

 

Autorizovaný servis pre SR:

 

Kontakt:

00421 02 57508303

00420 225 772 711


Servis a podpora online:

stránka technickej podpory

overenie stavu záruky

ovládače a utility

 

PCkonfig.sk  
PC zostavy PC zostavy